La Picioru’ Porcului

Dacă tâmpitu’ ăla nu musca din măr, acum eram cu toţii-n paradis!

Si totusi, de ce dracu’ va iubim?

Posted by joeindianu pe 06/05/2009

Motto: …pentru ca altfel o sa zica tovarasii nostri ca suntem gay. Si asta nu e bine!13251

 

Disclaimer: Mie imi plac femeile! Am zis!

De vreo doua zile vrea sa scriu ceva despre femei. Nu despre o femeie anume ci in general. Mi-a umblat prin minte conceptul de „femeie” zilele astea. Ma tot gandesc ce as putea scrie despre voi, si cum o concluzie marcheaza mereu momentul in care ai obosit sa gandesti, am ajuns la o concluzie. Fara filosofii si preconcepte. Fara misoginisme si plangeri. Tout naturel. Am sustinut si sustin in continuare campania facuta de Radio Guerilla intre 1-8 martie 2009 care avea sloganul: „Cine nu e femeie e prost!”

Stiu ca a fost unu mai destept inaintea mea care a scris o carte despre asta (nu am citit-o ca imi place sa imi mentin ideile pure) si as vrea sa fac o observatie inteligenta pe marginea acestui lucru: si ce daca?

Istoric.Va iubim de mult timp. Cam de cand ati aparut. Ne-am lasat si Creatorul pentru voi. Din cele mai vechi timpuri. Tot de atunci, din pacate, va si excludem, umilim, folosim, ranim, diminuam rolul si multe altele. Dar va iubim. Sau asa spunem. Nu stim sa va aratam asta, nu stim cum sa ne purtam cand o simtim pe bune sau credem ca o simtim. Este o societate patriarhala in care daca daca nu ai posibilitatea fizica sa „iti bagi pula” esti degeaba. Si totusi ca un fin observator si pasionat al istoriei nu pot sa nu observ ca de atata amar de timp de cand conduc barbatii nu au facut altceva decat sa isi introduca „micul general” in tot. Si pana acum a iesit totul ca….micul general.  La asta ne pricem cel mai bine. Sunt multe chestii pe care femeile nu le relizeaza, ele pot conduce lumea fara sa ridice un deget. Mintea unui barbat (oricarui barbat) poate sa fi intoarsa si condusa numai la promisiunea „a ceva frumos”. Adica nu trebuie sa te culci cu un barbat ca sa ii iei mintile. Trebuie doar sa ii promiti. E de ajuns pana la un anumit punct.Ia ganditi-va: cand o femei spune „nu am chiloti pe mine!” barbatul spune „moama ce tare, poate primesc si yo ceva in seara asta!”, dar cand un barbat spune „nu am chiloti pe mine” femeia spune „aualeu, o sa trebuiasca sa spal pantalonii aia de doua ori!” Pana si in vremurile cele mai intunecate din punct de vedere a „man power” femeile conduceau. De atunci unui barbat care era „barbatul in casa” (daca pot zice asa)  ii era teama de o „muiere rea de gura” si de cate ori nu a fost sfadit tata de mama? Dar cu toate astea ati indurat si inca indurati ignoranta unor copii batrani care se cred net superiori voua pe care ii cresteti pana la o varsta apoi ii dati altei proaste sa ii creasca pana mor. In biblie rolul femeii este unul redus si majoritatea femeilor prezente acolo sunt fie curve fie instiga la pacate. Da daca nu ar fi existat o femeie de unde mai iesea Isus? Il facea Dumnezeu care e tot barbat si mai e si atotputernic pe deasupra. Si de aici tragem noi concluzi ca suntem jmekeri. Tot la voi ne intoarcem. Ca altfel nu putem. De multe ori nu va meritam dar voi ne acceptati pentru ca sunteti bune si mai intelepte decat noi. Nu va incalzeste cu nimic, stiu.

 

Si pana la urma ce suntem noi fara voi? NIMIC. Analizati rapid toate aspectele vietii. In societatea patriarhala inainte de Marea Emancipare(si dupa): un barbat necasatorit nu era „la locul lui”, tinerii care plecau pe front erau dusi la femei ca sa nu moara fara a fi simtit „caldura” unei femei si si atunci ca si acum pana nu „dai o buca” nu esti barbat. Deci noi ne nastem cacati sivenim la voi sa devenim barbati. Adica ceva ce se presupune ca superior voua. Voi sunteti nasterea, maturitatea da si moartea noastra (uneori timpurie). Cel mai nobil era sa mori pentru o femeie. Cel mai romanitc sa mori in bratele femeii iubite. Aveti exemple de mii de barbati morti pentru femei ( dueluri pentru onoarea femeilor, turniruri pentru mana domnitelor, crime pentru nevasta altuia sau din dragoste sau gelozie), toti nebunii istoriei erau niste frustrati sexual, toate operele mari au fost facute de barbati cu inima franta, razboaie pentru femei (Troia si exemplele sunt mai multe). Repet facem ce facem si tot la voi ne intoarcem. Spre ex: homosexualii care pot fi considerati cea mai mare dovada de barbatie (intr-un fel foarte scarbos si ciudat) – pentru ca sunt barbati si iubesc barbati – de ce au apucaturi de femeie? De ce nu au un stil al lor propriu, de ce „devin” femei? Exista travestiti, ati auzit termenul de travestite? Nu, pentru ca o femeie in uniforma militara (e doar unul din multele exemple)e sexy si rea si orice barbat viseaza sa ii spuna „Da doamna!” intr-un cadru care o implica pe ea dandu-i niste ordine de genu: „Ia fii un soldatel bun si fa 20 de flotari peste mine ca daca nu te ia mama dacu!” => Extreme Boner!! Barbatii, odata cu avansarea speciei, se feminizeaza. Rozul  – o culoare a femeilor – a devenit una acceptata si pentru barbati. Isi fac unghiile, se epileaza, se penseaza – se numesc ingrijiti nu feminizati. Tot mai multi barbati care sunt coafeze (da e o meserie demna si se numeste Stilist – not!) si multe alte meserii refuzate de ei de-a lungul timpului si considerate rezervate femeilor. Din femei iesim in femei ne luptam toata viata sa ajungem si in femei sfarsim – pentru ca si Gaia (zeita care este intruchiparea Pamantului) este o femeie. Pentru ca voi ne intelegeti. Cate laitmotive de filme, carti,cantece etc. in care o femeie se intreaba ce vor barbatii stiti? Cate cantece, filme, carti in care un barbat scrie femeilor ce isi doreste stiti? Considerabil mai putine decat opusul zic eu!

Prin urmare, cu riscu de a fi luat la bataie pe strada si huiduit pe blog de masculii testosteronizati care ma vor citi (de care mi se falfaie): doamnelor, meritati mult, va datoram mult pentru ca suntem mai mult datorita voua (nu prietene nu ma refer la o alta pereche de cercei sau flori). Scopul acestui post nu este acela de a inrai toate femeile impotriva barbatilor. Nu imi doresc ca in momentul in care ajungeti acasa sa va duceti pline de spume la barbatul vostru si sa il intrebati: „Ce ai facut tu pentru mine in ultima vreme?” si el sa se uite cu privirea aia de bou bland pe care o are cand il certati si atingeti subiecte sensibile si sa intrebe: „Da’ ce-am facut?”….. „Exact!” vine raspunsul vostru si se tranteste usa de la dormitor(tu-ti gura ma-tii, i-auzi frate ce scrie asta aici! moama pa yo daca il vad p-asta il bat coaeeee). Vreau sa cititi si sa judecati la adevarata valoare ce aveti langa voi si pe langa voi, dati-i si lui sa citeasca poate intelege ceva si abia apoi sa trantiti usile, numai daca e cazul. Pentru tot ce am scris aici (valabil pentru ambele tabere) exista exceptii si nu putine. Nu e locu vostru la cratita („baga-mi-as pula iar mananc de la mc”) si nici nu este datoria voastra sa spalati („cum dreaq spal si yo chilotii astia? lasa ca ma duc si imi iau unii noi pana ii trece”), sa faceti curat („lasa ca asta nu e asa o mare problema, ma lupt eu cu gandacii”) sau orice altceva ce vi s-a mai atribuit de-a lungul istoriei. O sa va cer eu iertare in numele nostru. Sunt reprezentant al speciei care detine „polonezu” (nu e asa la toti sa nu fiti pacalite) intre picioare si am si eu pacatele mele. Sa nu incetati sa ne iubiti pentru ca altfel lumea asta nu ar mai fi la fel.  

 

Si totusi de ce dracu va iubim?

Cineva mult mai destept decat mine (evident o femeie) mi-a spus mai demult: Imperfectiunile tale sunt perfecte pentru mine!

 Eu va spun: Imperfectiunile voastre sunt perfecte pentru imperfectiunile noastre.  Pentru ca existati!  D-aia va iubim!

 

Asta a fost post-ul in care va laud si a fost unul sincer. Urmeaza unul in care va voi accentua defectele (ca sa nu zic va spurc) si va fi si ala unul sincer.

10 Răspunsuri to “Si totusi, de ce dracu’ va iubim?”

  1. […] 11, 2009 la 6:49 pm · Înregistrat sub 1 Am citit postul asta al lui Joe si de atunci ma obsedeaza ceva: da’ chiar ma, de ce va iubim? Da, ce-i drept aveti […]

  2. Mortis said

    Mda, banuiesc ca nu te puteai abtine sa nu ridici in slavi „partea ta mai buna”. Destule lucruri interesante, dar nu intotdeauna si adevarate. Daca vrei argumente, vorbim la o bere. Spor.

  3. …iubirea e universala, de natura de oameni si femei !!!

  4. what do men actually know about women?

    • joeindianu said

      pai tot ce pot sa spun la ora asta…banuim multe da un lukru e sigur: „Uite niste ciocolata!”…si nici macar asta nu merge la toate!🙂

  5. Elly Dee said

    Uite ce poate fi un raspuns la intrebarile tale…desi sper sa nu imi sara nimeni in cap😀

    Intr-o zi Adam vorbeste cu Dumnezeu.
    -Spune-mi Doamne,de ce ai facut-o pe Eva,asa de frumoasa?
    -Ca sa o iubesti,Fiule.
    -Si de ce ai facut-o asa de vesela si cu asa corp splendid?
    -Ca sa o iubesti,Fiule.
    -Atunci de ce ai facut-o asa de proasta?
    -Ca sa te iubeasca,Fiule!

  6. alexandrachiorean said

    Si eu va iubesc, barbateilor! Exista o serie de studii sociologice pe tema diferentelor dintre sexe, destul de interactive si interesante in acelasi timp; unul dintre scriitorii de renume este Allan Peace. Daca dai de o carte de-a lui merita sa o citesti, iti vei vizualiza experiente personale in randurile lucrarilor lui.

  7. Brenda said

    Parca te regasesc si te redescopar citind…merita o replica:)

  8. E…genetic🙂

Lasă un răspuns

 
