La Picioru’ Porcului

Dacă tâmpitu’ ăla nu musca din măr, acum eram cu toţii-n paradis!

Capul plecat, falusul nu-l taie…

Posted by joeindianu pe 05/07/2009

Motto: Pentru ca trebuie sa mai scriu si prostii din cand in cand, nu?

 

Disclaimer: Asta nu e un post porcos, e un post realist.

 

P*LA – cel mai dezvoltat organ masculin. Este o entitate foarte puternica cu o identitate proprie caruia i se atribuie de2698237_08e001af_500 multe ori intamplari extraordinare. Este atotstiutoare: „stie p*la”. Este atotputernica: „poti o p*la”. Este omniprezenta: verificati limbajul de zi cu zi. Este adjectivul universal: „…. pulii („…”  – poate fi inlocuit cu orice substantiv). Este termenul universal de comporatie: „e ca p*la”. Si nu in ultimul rand este atotincapatoare: … in p*la mea („…” se inlocuieste cu orice cuvant). Acestea fiind zise as dori sa analizez in cele ce urmeaza rolul acestui organ in dezvoltarea lumii si sa vi-l prezint in diferite ipostaze de-a lungul istoriei:

 

1. “Ce p*la mea a fost asta?” – Primarul Hiroshimei

2. “De unde p*la mea au aparut toti indienii astia” – Generalul Custer

3. “Orice idiot poate intelege chestia asta in p*la mea!” – Einstein

4. “Hai ma in p*la mea ca arata EXACT ca tipa aia!” – Picasso

5. “Cum p*la mea ai calculat asta?” – Pitagora

6. “Unde vrei ma chestia aia? Pe tavan in p*la mea?” – Michelangelo

7. “Ma indoiesc ca o sa ploua in p*la mea” – Ioana d’Arc

8. “Unde p*la mea e ploaia aia marunta?” – Noe

9. “Vreau sa merg la parada asta asa cum vreau un glonte in cap in p*la mea” – JFK

10. “Eee .. hai maaa … cine p*la mea crezi ca o sa afle?” – Bill Clinton

11. “Hai ma ca peste doua – trei luni o sa uite toti ca au fost minerii in capitala in p*la mea” – Iliescu

12. “Bai si stateam si eu linistit si mi-a aruncat unu’ un mar fix in cap in p*la mea” – Newton

13. “Cine p*la mea a fost idiotul care a bagat sabia asta in piatra?” – Regele Arthur

14. “Alo? Ma auzi in p*la mea?” – Graham Bell

15. “Mama cati turci in p*la mea” – Stefan cel Mare

16. “Mai usor in p*la mea !” – Isus, in timp ce i se bateau cuiele

17. “Musca fa in p*la mea !” – Sarpele catre Eva

18. „Si totusi se misca in p*a mea!” – Giordano Bruno

19. „Sa trecem Alpii in p*a mea” – Hannibal

20. „Daca-s gratis, da vreo zece-ncoa, in p*la mea” –  Moise

21. „Love me tender, in p*la mea” – Elvis

22. „Sa traiti bine, in pu*la mea” – Traian Basescu

23. „Treceti batalione romane Carpatii in p*la mea” – Corul armatei romane

24. „Desteapta-te romane in p*la mea” – Andrei Muresanu

25. „Aia rosie, in p*la mea” –  Neo,alegand pastilele

26. „Il invit sa-mi numere ouale, in p*la mea” – Adrian Nastase

27. „Misto-n p*la mea” – Irinel Columbeanu

28. „Bunico, da de ce ai ochii asa mari, in p*la mea?” – Scufita Rosie

29. „Tu esti Mircea? / – Nu in p*la mea” – Baiazid si Mircea cel Batran

30. „Mircea, fa-te ca lucrezi in p*la mea” – Iliescu in ’892euro1-dick

31. “Veni, vidi, vici, in p*la mea” – Caius Iulius Caesar

32. “ Alea jacta est, in p*la mea” – Caius Iulius Caesar

33. „Eu sunt tactu’, in p*la mea”  – Darth Vader

34. “I’ll be back, in p*la mea” – Arnold Schwartzenegger

35. ” Mama mea întotdeauna spunea că viaţa este ca o cutie cu bomboane de ciocolată în p*la mea” – Forest Gump

36. “Show me the money in p*la mea!” – Jerry Maguire

37. „Eu nu strivesc corola de minuni a lumii, in p*la mea”” – Lucian Blaga

38. Houston, we have a problem in p*la mea…” – Apollo 13

39. „To be or not to be in p*la mea” – Hamlet

40. “Daca voi nu ma vreti io va vreu in p*la mea” – Alexandru Lapuneanu

41. „Bond. James Bond, in p*la mea!” – James Bond

42. „Un mic pas pentru om, un pas mare pentru omenire in p*la mea” – Armstrong

43. “Un ochi pentru un ochi si toata lumea ajunge oarba in p*la mea” – Ghandi

44. “Si tu Brutus, in p*la mea ? “ – Caius Iulius Caesar

45. „Silence! I kill youuuuu, in p*la mea!” – Achmed the dead terrorist

46. „And nothing else matters în p*la mea” – Metallica

47. „Fecior de crai vedea’te’as imparat in p*la mea” – Harap-Alb

48. “Dansez pt tine in p*la mea” – Stefan Banica jr.

49. „Leave Britney alone in p*la mea !” – Un fan

50. „Probably the best beer in the world in p*la mea !” – Carlsberg

51. „Lasati copiii sa vina la Mine, in p*la Mea!” – Iisus

52. „I feel good, in p*la mea” – James Brown

53. „I just called to say I love you, in p*la mea” – Stevie Wonder

54. „Pentru toate celelalte exista Mastercard, in p*la mea!” – Mastercard

55. „Eurika in p*la mea” – Arhimede

56. „The dacs come from the tracs in p*la mea!” – Ion Iliescu

57. „The aviara gripa in p*la mea!” – Emil Boc

58. „They don’t really care ‘bout us in p*la mea” – Michael Jackson

59. „Mmmmmmm, in p*la mea” – Socrate, despre mancare, inainte sa moara otravit

60. „Sesam deschide-te in p*la mea” – Ali – Baba

61. „We will rock you, in p*la mea” – Queen

62. „Who wants to live forever in p*la mea?” – Freddie Mercury

63. „Buzz in p*la mea” – Yahoo Messenger

64. „Blue screen in p*la mea!” – Windows

65. „Always, in p*la mea” – Coca-Cola

66. „Every time a good time in p*la mea” – McDonalds

67. „Daca ti-e pofta de-un carnat de casa in p*la mea” – Matache Macelaru’

68. „E haiduc si e vestit in p*la mea” – Mircea Baniciu

69. „Pac, Pac, m-ai inteles in p*la mea?” – Gigi Becali

70. „Nu-ti baga p*la-n blender, ca o sa te tai in p*la mea” – Viopula-mea-numar-masina1

 

Acesta a fost un scurt tur istoric al falusului. Vedeti cate intrebuintari i-au fost atribuite de-a lungul timpului? M-am cenzurat pentru a nu deranja armonia vizuala a cititorilor mei care imi sunt atat de dragi.

Va astept cu sugestii si comentarii daca va vin si voua in minte astfel de expresii….liber la comment-uri in p*la mea!

5 Răspunsuri to “Capul plecat, falusul nu-l taie…”

  1. Flavius said

    Hai ca e tare:))=)) asta da :))
    Sa traiti bine,in p*la mea :)):))

    „Dorele ce p*la mea te iei de autor?” A /\/ () /\/ | /\/\

  2. adinababu said

    Daca nasul Cleopatrei ar fi fost mai scurt, toata fata lumii ar fi fost schimbata in p**a mea – Blaise Pascal
    Stapanirea romana in Dacia (nu Sandero) a fost un izvor de ordine si propasire in p**a mea – Nicolae Iorga
    Daca sotii ar fi trait separat, numarul casatoriilor care rezista, in p**a mea, ar fi fost cu mult mai mare – Nietzsche
    Men merry because they are tired, women because they are curious. Both are dissapointed, in my p***s – Oscar Wilde (suna mai fresh in engleza!)
    E usor sa te lasi de fumat. Am facut-o de sute de ori in p**a mea – Mark Twain

    • joeindianu said

      Stimate domnule Babu,

      Va multumesc izecit si insumat pentru toate comentariile de pana acum si pot sa va declar cu smerenie ca ma bucur maxim pentru ca v-ati prezentat. Sunteti fara indoiala primul citititor de pe blog al carui hranit-inapoi (feedback) imi place foarte tare. va multumesc pentru interactiune si pentru remarcile gingase. va mai asteptam pe la noi…:)

  3. Legionarul said

    Ba aia cu Eva e cea mai tare:))

  4. Dorel said

    Efortul intelectual este admirabil dar puteai sa fii si tu mai creativ. De exeplu:
    Care p**a mea a comandat gheata?!? – capitanul Titanicului

Lasă un răspuns

 
