La Picioru’ Porcului

Dacă tâmpitu’ ăla nu musca din măr, acum eram cu toţii-n paradis!

Schimbam conceptul…

Posted by joeindianu pe 21/12/2009

Motto: La vremuri noi, tot noi.

 

Disclaimer: Nu vreau sa zic nimic, doar ma laud.

Azi a fost o zi faina. Trecand peste raceala cu care ma lupt mi-am pus tol festiv si am participat cu nerabdare la lansarea cartii „NATO AND THE NEW STRATEGIC CONCEPT – ROMANIA’S PRIORITIES„, care a avut loc la Ministerul Afacerilor Externe. Si ce daca o sa spuneti. In aceasta carte, sub indrumarea autorului ei Iulian Chifu, se afla si un eseu scris de mine, intitulat New Aliance for New times. Cartea este despre noul concept strategic al NATO si despre prioritatile aliantei pe viitor. Eseul meu se afla in sectiunea NGO Debate. As dori de asemenea sa ii amintesc pe colegii mei de la Centrul pentru Prevenirea Conflictelor si Early Warning care au lucrat la aceasta carte si care au si ei de asemenea esee in aceasta. Pe aceasta cale as dori sa imi declar aprecierea si mandria pe care o am pentru ei si sa le multumesc, atat in numele meu cat si in numele celor care ar fi trebuit sa le multumeasca cu adevarat si din partea carora aceste aprecieri ar fi insemnat mai mult decat din partea mea. Colegii mei sunt: Oproiu Monica, Sheyla Abdisa, Walter Romer, Sauliuc Adriana, Ursu Roxana, Samoila Mirela, Narciz Balasoiu, Csaki Alexandru si Radu Arghir. Cartea nu se gaseste in farmacii si nu se poate elibera decat cu prescriptie medicala deci daca o sa va intereseze continutul va pot imprumuta o copie. Nu ma astept la prea multe cereri.🙂

In principiu nu vroiam decat sa ma laud ca am ceva publicat, dupa cum am spus si la inceput. As dori de asemnea sa le multumesc celor care m-au suportat cu tot scrisul meu.

Va doresc tot binele din lume chiar daca mie imi ramane mai putin.

4 Răspunsuri to “Schimbam conceptul…”

  1. Violet said

    dude, congrats!!!!
    e cumva imoral sa faci o e-editie din propria carte si sa o pui pe rapidshare?

    • joeindianu said

      Nu e imoral. O am in format electronic ca eu am scris-o, si nu e toata cartea e un articol. te astept in romania sa-ti dau un volum ceva. :))

  2. Violet said

    DUUUDE!!!!

  3. Vichi said

    Felicitari nene! Prima cerere!

Lasă un răspuns

 
