La Picioru’ Porcului

Dacă tâmpitu’ ăla nu musca din măr, acum eram cu toţii-n paradis!

Am luat parte la inc-o carte…

Posted by joeindianu pe 11/10/2010

Motto: Georgia on my mind…

  

Disclaimer: Ne-am lansat ca naveta Columbia…

Dupa doi ani lungi si uneori anevoiosi s-a lansat un proiect pe care sunt sigur ca majoritatea il au la suflet: Razboiul Ruso-Georgian.  Cu o capacitate de 559 de pagini (un DEX mai mic) aceasta carte face cinste tuturor autorilor sai. La capitolul autori ii avem pe: Iulian Chifu, Monica Oproiu si Narciz Balasoiu. Acuma, noi cand ne lansam prima carte de mare valoare nu o facem oricum si o facem pe de-a lungu si de-a latu astfel ca am fost omagiati de: Ghiorghi Baramidze, Vice-premierul Georgiei, Levan Metreveli, Ambasadorul Georgiei la Bucuresti, Teodor Melescanu Senator si fost ministru al apararii si Cornel Codita Director de Programe la CPC-EW.

Ca sa va mai plictisesc un pic va spun si despre ce e vorba: Cartea este un studiu complex realizat pe parcursul a doi ani de zile despre razboiul ruso-georgian din 2008. In componenta sa se pot gasi: descrierea razboiului, analiza deciziei in criza din perspectiva decidentilor romani, analiza deciziei in criza din perspectiva decidentilor georgieni, analiza mediatica pe tot parcursul razboiului pentru ca la final sa aveti o droaie de harti, statistici si alte nebunii de acest gen. Dat fiind faptul ca aceasta carte va fi data spre vanzare va invit respectuos sa marsh si cumaparati-o ca ne e foame!! O sa revin cu lista de librarii si locuri unde o puteti gasi si la ce bani. As dori cu aceasta ocazie nu doar sa ii amintesc ci sa ii si omagiez spunandu-le un „bravo frate!” autorilor care nu apar pe coperta dar fara de care aceasta carte nu s-ar aflat in forma complexa in care se afla. Acesti este dupa cum se afla in ordinea numerelor de pe tricou:

ADRIANA SAULIUC, MIRELA-ANCUTA SAMOILA,SHEYLA ABDISA, RADU ARGHIR, FLORENTINA MITEA (MARIN),WALTER ROMER, ALEXANDRU CSAKI, ROXANA URSU, NARCIZ BALASOIU, GABRIELA RADU, MIHAI-LIVIU SABIE, ELIS BEKIR si mereu controversatul🙂 …..eu….adica BOGDAN NEDEA (jur ca daca stiam sa fac fontu mai mare ma scriam 72) :-))!

Toti acesti viteji inscrisi pe aceasta piatra funerara virtuala au primit medalia de onoare cu onoruri a Centrului pentru Prevenirea Conflictelor si Early Warning in rang de Cercetasi (nu cercetatori, titlul in engleza este Junior Researcher deci…cercetasi) pentru fapte vitejesti, nopti nedormite, manichiuri stricate pe tastatura, sute sau chiar zeci de hectolitri de bere si cola baute, tone de tutun, mii de miligrame de cofeina pura in sange si dedicatie totala pentru care (si acum foarte serios) merita toata admiratia, respectul si aprecierile de care sunteti in stare chiar daca nu ii cunoasteti. Nu e usor ce au facut si eu sunt mandru de ei si evident si de mine si as dori sa profit de aceasta ocazie sa mi-o spun: Bravo Bogdanel! Gata, mi-am spus-o.🙂

…si acu poze tata:

 

Vicepremierul georgian Ghiorghi Baramidze declarandu-si toata admiratia pentru toti autorii

Inegalabilul Teodor Melescanu felicitand Cercetasii Mesei Dreptunghiulare cu Laptop

 

Iulian Chifu – acest „Guru al Conflictelor” dupa cum a fost numit de unul dintre mentorii sai, T. Melescanu

Domnisoara Monica Oproiu, o persoana draga mie care ne-a mentionat pe toti in fata stimatului auditoriu

Narciz Balasoiu, acest „Don Juan de Marco meets Cassanova” al conflict resolution-ului romanesc

Nu prea pun eu poze cu mine da prea mi-s frumos, destept, modest si mandra-n toate cele. Si pana la urma e blogu meu ce pana mea! In piept am o insigna cu steagul Georgian. Am zis! Cravata stramba nimeni nu-mi zicea..glume de researcheri…! Lasa mah…ea stramba da eu drept🙂

Poza de vizite oficiale. Eu cu autoarea amandoi tinant de Bestsellerul anului 2010!!

O poza tremurata si mica (pentru ca mare nu apareau toti) cu echipa CPC(daca o vreti mai mare dati click…poza mah!). De la stanga la dreapta: Stamate Ana-Maria, Alex Csaki, Roxana Ursu, Mirela Samoila, Gabi Radu, Adriana Sauliuc, Radu Arghir, Frunzetti si nu mai stiu cum, Bogdan Nedea, Florentina Marin, Iulian Chifu, Sheyla Abdisa, Walter Romer, Monica Oproiu si Narciz Balasoiu.

In loc de incheiere as dori sa aduc multumiri si un omagiu special domnisoarei Ana-Maria Stamate, Assistent Manager la CPC-EW cea care mereu a muncit enorm si care totusi niciodata nu s-a vazut pe fatada, as vrea sa ii zic cat de mult inseamna munca ei pentru noi si o omagiem in special pentru ca ea ne aduce banii si ii imparte, deci nu vrem sa o suparam. Chiar o iubim si mai mult. Tot la mentiuni speciale as vrea sa ii multumesc pentru eforturi doamnei Laura Baritz, Directorul Economic la CPC, care munceste la fel de mult dar a carei munca nu se vede direct si in plus, ea ii da banii lu’ Ana ca sa ni-i aduca deci o iubim si mai mult!

O echipa faina, oameni faini, poate si prieteni mai stii?

Va doresc tot binele din lume chiar daca mie imi ramane mai putin!

7 Răspunsuri to “Am luat parte la inc-o carte…”

  1. Adriana Sauliuc said

    Bogdanel mama, ca naveta Columbia sa te lansezi tu. Toti cei 7 membri ai echipajului au murit cand aceasta s-a dezintegrat in timpul reintrarii in atmosfera terestra (1 februarie 2003). Asa ca las-o mai usor cu asocierile, poate ne aduc ghninion. Chiar nu vreau sa ma irosesc atat de tanara si cand mai am atatea de facut :-p. Da si tu dovada ca esti un adevarat researcher si documenteaza-te mai temeinic inainte sa faci afirmatii/asocieri/presupuneri etc.

    • joeindianu said

      Adrienus Stiu ce s-a-ntamplat cu Columbia…am zis ca ne-am lansat k ea nu k am si aterizat….si iti garantez ca daca munca la buletin nu te omoara, viata destrbalata cu petreceri si gratare, da!🙂

      • Adriana Sauliuc said

        Pai daca nu m-a omorat de atata timp, sunt sigura ca nu o va face nici de acum inainte. In ceea ce priveste moartea survenita in urma unor party-uri si gratare, cred ca depinde mult de bucatar /:)si de ce animale pune pe gratar (preferabil sa nu fi murit de batranete sau din cauza unor boli/otravuri). Deci sa fii foarte atent ce pregatesti pt week-end. Am sa am grija sa te pun sa gusti din bucate inainte sa ma apuc de mancat.

      • joeindianu said

        Multumesc de incredere…. O sa am grija sa gust din majoritatea cat mai mult :-))

  2. mayaray said

    yeeey! bravo ! lookin’ good. la mai multe🙂

  3. adi said

    Bravo tinere researcher. King Julian e mandru de tine, dar nu la fel de mandru ca mine. BTW, cand mai scoti nasu din barlog da un semn, ca ne asteapta niste beri reci sau niste intaritoare (in functie de anotimp). Te salut.

  4. Violet said

    Looking sharp dude;
    Congrats all in all *hugs*

Lasă un răspuns

 
