La Picioru’ Porcului

Dacă tâmpitu’ ăla nu musca din măr, acum eram cu toţii-n paradis!

Leavemethehellalonebook

Posted by joeindianu pe 11/12/2010

Motto: Pentru ca nu sunteti destul de alienati…

Disclaimer: Ca sa exist si eu…

 

 

…deci mi-am facut cont pe Facebook. Nu ma adaugati.

Va doresc tot binele din lume chiar daca mie imi ramane mai putin.

3 Răspunsuri to “Leavemethehellalonebook”

  1. morpheus said

    Pai bine mah ca scrii pe blog sa nu te adaug pe Feisbuc, dar add imi dai

  2. Corina said

    bine, atunci adauga-ma tu…😀

Lasă un răspuns

 
