La Picioru’ Porcului

Dacă tâmpitu’ ăla nu musca din măr, acum eram cu toţii-n paradis!

Da, da … roz, de ziua sa…

Posted by joeindianu pe 07/04/2011

Motto: O p**a roz de fier cu luminite! O p**a roz de fier cu luminite!


Disclaimer: OMFG! OMFG! Asta e un post doar pentru cunoscatori.

 

Am un prieten. Si e fan RoBotzi. Si duminica a fost ziua lui. Si i-am facut un tort. Pentru ca vreau sa pastrez marea surpriza a acestui post pana la sfarsit voi pastra orice fel de comentarii pana atunci. De asemenea o sa las pozele sa vorbeasca. Verificati asta afara:

Tortul in principiu este simplu: un blat, doua creme si ceva decoratiuni modeste!🙂

Incepem de la blat, ce va trebuie:

8 oua, 8 linguri de zahar, 8 linguri de faina si un plic de zahar vanilat. Se separa albusurile si galbenusurile si se bat albusurile spuma. Se inglobeaza zaharul pana se intareste spuma apoi incepi sa inglobezi galbenusurile unul cate unul. In amestecul rezultat se inglobeaza faina (pentru ca e greu sa gasesti un mix bun) lingura cu lingura, presarata in ploaie(desi e mult mai comod in casa🙂 ) amestecand cu o ligura nu cu mixerul sa nu se lase. Ungeti forma de tort cu ulei si faina turnati smecleul in ea si bagati in cuptorul incins inainte. Ca sa vedeti daca e gata faceti testul cu scobitoarea. Trebuie sa fie pufosenie.🙂

Acum vine partea interesanta si anume cremele, aceasta congruenta intre geniul imaginatiei personale, maiestria neasemuita a mainilor mele si cartea de bucate, un deliciu intelectual si culinar greu de egalat in calea lactee.

Crema de visine:

Am folosit cam 450g de visine din visinata pe care le-am desamburat. Sfat practic: daca aveti unealta de scos samburii folositi-o altfel o sa aveti minunata placere de a avea maini de lucrator la fabrica de smoala cel putin doua zile. Nu le-am scurs si le-am pasat aproape fin cu blenderul apoi le-am dat la rece. Am facut pentru ele o frisca din crema lichida pe care, desi nu dau in femei, am batut-o un minut la viteza maxima apoi am adaugat doua plicuri de intaritor de frisca si am mai batut-o putin apoi am dat-o la frigider. Cand am avut blatul gata (adica insiropat si asezat), am amestecat frisca cu visinele pasate si am adaugat trei lingurite (sau la ochiometru) de afine congelate care stateau cu un pic de zahar de cu o seara.

Crema de vanilie:

Aici e un pic mai mult de munca dar merita. Se fierbe juma de litru de lapte cu trei linguri de zahar si miezul de la un baton de vanilie. Batonul de vanilie se taie pe jumatate iar semintele se aduna pe lama cutitului. Din pastaia care a ramas am decis sa fac zahar vanilat home made, adica am ingropat-o in vreo juma de kil de zahar intr-o cutie ermetica si in 2 saptamani o sa iasa ceva ce nu gasesti in niciun magazin. Revenind, cat fierbe laptele (il lasati sa dea intrul clocot apoi dati focul mic si e recomandabil sa amestecati la inceput pana fierbe ca sa se topeasca zaharul si sa nu se prinda laptele), bateti galbenusurile cu  patru linguri de zahar pana se transforma intr-o spuma de un galben deschis in care inglobati aproximativ patru linguri de faina diluand amestecul cu putin din laptele fiert. Toata chestia asta o turnati peste laptele care v-a ramas si o puneti la foc mic amestecand constant pana se transforma intr-o crema grosuta pe care apoi o lasati sa se raceasca. Frecati (am folosit cuvantul asta de prea multe ori nu?) 100g unt cu o lingura si jumatate de zahar si zeama de la jumatate de lamaie si le inglobati cu mixerul in crema rece. Lamaia este necesara ca sa evitati ca aceasta crema sa fie un kilometru de dulce.🙂

 

 

 

 

 

 

Acum vine partea vizuala, cea in care geniul meu va fi recunoscut.😀

 

 

Fraguta cu ciocolata si cu frisc-amestecata, cu-capsuna, multa multa si vanile-zmeurica….

Trei ciocolate albe puse pe baie de aburi completate de o lingurita de frisca lichida si o gura de lapte

Introducing: Colorant albastru

Si-a activat ceva glazura…Stage 1 complete

„Ce faci mah?”       „….o p**a…”

Ce faci c**e? Bine c**e, tu ce faci c**e?

 

Ce-ai facut azi?   O p**a…(observati ca nu sunt injuraturi ci adevaruri, nu?)

O ciocolata alba topita pe baie de aburi cu putina frisca lichida, o lingurita de margarina si ceva lapte si minunatul colorant rosu (pus putin sa fie roz-moloz)

Ce-ai in frigider? O p**a…

Stage 2 completed

Da, biiine Moo, uite…

Cu luminite, cu luminite….

Nu Dildau…rau Dildau, jos Dildau

I-a suflat si-n p**a…..

Hoooo….stai mah mediocrule ca e toata ta…lacomule

Serios acum…cate dintre cititoarele acestui post pot sa faca un astfel de deepthroat? E un talent de admirat. Deja va vad ca sunteti rosii de invidie…sau roz…🙂

Play with ma balls, play with ma balls…just roll the around….

Am uitat sa mentionez ca pe sarbatorit il cheama (de fapt nu prea il cheama mai mult il trimite) Vali iar eu ii spun Vale dinainte sa apara Robotzi: „Vale, Vale, eu iti montez un webcam si tu numai te dezbraci bine? Atat…”

In final:

 

Samapania Mo                                                                                      si                           tortul F.O.C.A. – Fabricat Original cu Ceva Albastru

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Te c**i pe tine cu stropi….

 

Ideea e ca mi-a iesit un tort mai mare mandria. Cu toata modestia desigur.

 

PUNCT.

 

Va doresc tot binele din lume chiar daca mie-mi ramane mai putin.

 

 

4 Răspunsuri to “Da, da … roz, de ziua sa…”

  1. Flavius said

    :))tare de tot:)) Grozave ideei :))

  2. radge katz said

    geniala faza!!!! am ras de eram sa ma c*c pe mine cu stropi…foarte tare!!!!! :))))

  3. alina said

    foarte tare!!

  4. Mirk said

    Prea original. Felicitari pentru realizare.

Lasă un răspuns

 
